První zápas B-čka

11.10.2021 18:12

Po více jak roční přestávce jsme zasedli k šachovnicím, abychom změřili síly s SK EMKaD Holešov B. Zápas jsme těsně prohráli 4,5 : 3,5. Kapitán dokonce nevěděl, zda nebudeme hrát pouze v šesti hráčích. Nakonec nás bylo sedm a čekali jsme zda se dostaví  Josef Tomeček.

Popravdě mě to připomínalo náš kvalifikační zápas ČR  ve fotbale. Tak jak vyzvedávali Vaclíka v bráně,  tak bych vyzvedl Romana Šebestíka, pana Kunce přehrál v zahájení o pěšce a do koncovky šel s dvěma pěšci navíc. I koncovku hrál přepisově a eliminoval soupeřova jezdečka.  Jirka Indrák tak ten byl smolařem zápasu. V koncovce neviděl vyhrávající oběť pěšce na a3 a možnost zisku bodu pro družstvo . Myslím si však, že ho to velmi mrzelo. Davidovi jsem povolil rychlou remis z rodinných důvodů.  S panem Janíkem jsem hrál asi před 4-5 lety a rychle jsem si sním poradil. Soupeř se za tu dobu velmi zlepšil a já to hrál jakou „slavný“  Souček. Minulý rok hvězda a v neděli jsem to hrál do 70 tahu jako Souček  90 minut na hřišti, tedy  tahal nohy za sebou . Nakonec jsem uhájil remis. Mojmír určitě měl na Tondu Pešku , ale více asi myslel na odpolední zápas fotbalistů ve Vlčnově a tak neslaná nemastná hra s dělbou bodů. Martin Kucián   to neměl ve středové hře vůbec špatné. Nějak mu však došli síly a soupeř pronikl po c sloupci a bylo vymalováno. Vlastikovu partii jsem moc neviděl , ale přijmout remis za takové stavu se soupeřem 1343  nebylo žádné hrdinství. No  asi tak.

ŠO TJ Zborovice B

 

SK EMKaD Holešov B

Prachař Mojmír

1895

½

-

½

1643

Peška Antonín

Nezdařil Miroslav

1808

½

-

½

1636

Janík Libor

Prachař David

1622

½

-

½

1657

Směšný Ivan

Indrák Jiří

1577

½

-

½

1571

Janík Miroslav

Šebestík Roman

1546

1

-

0

1437

Kunc Miroslav

Nezdařil Vlastimil

1571

½

-

½

1343

Košata Jiří

Kucián Martin

1219

0

-

1

1344

Skýpala Zbyněk

Tomeček Josef

0

0

-

1

1302

Tomeček Marián

 

-

 

V příštím kole jedeme do Lutopecen, věřím, že to bude lepší.

Míra Nezdařil

—————

Zpět