První vítězství A-čka

03.12.2012 06:25

 

Plán na výlet vlakem do Boršic padl ve chvíli, kdy  p. Jančařík ohlásil v televizi Nova , že ze soboty na neděli klesne teplota na – 20 stupňů Celsia. Tedy ráno v 8,oo jsem nastartoval Ferdinanda / mého Fordíka - venku bylo pouze -3 stupně / a vyrazil na důležitý zápas po ose Brno- Boršice. Samozřejmě jsem v Boršicích špatně odbočil a stal se středem pozornosti svých kolegů. Nevadí, důležité je to, že stojíme před kulturákem v té nejsilnější sestavě. V průběhu zápasu je vše potvrzeno- Míra s Petrem získávají 2 body a zbytek hraje v poklidu. Výrazné vítězství je zásluhou celého mančaftu.

Volčík Stanislav st.

1797

0

-

1

2102

Firych Miroslav (H)

Tak tady musím poznamenat , že Standa při zjištění jakého má soupeře tak trochu rezignoval. Sicilská, klasické rozestavení a hrubka Jxe4 nelze brát pro Dxc3 šach věž pohoda a partie je rozhodnuta. No prostě s Mírou jsme tým vysoce kvalitní.

Růčka Pavel (H)

1711

0

-

1

1847

Krejčí Petr

Dnešní vítězství bylo ze strany Petra nutností, francouzská ve výměnné variantě proč ne ? Vždyť jsem se na tuto variantu v sobotu večer díval, řekl Petr při mentolové cigaretě. A byl to koncert soustředění lehkých figur s dámou na h5 . Přechodná oběť figury s koncovkou Vf3 – g3. Viděl jsem utrápený výraz soupeře – co s tím ? no nic 2:0 pro nás

Šebela Ladislav

1818

½

-

½

1841

Sas Roman

Ludvíček Josef

1833

½

-

½

1758

Žalčík Vincenc (H)

Frýbort Pavel

1846

½

-

½

1823

Nezdařil Miroslav

Hurdes Josef

1734

½

-

½

1814

Trávníček Jaroslav (H)

Tak tyto čtyři remisi, které následovaly nebyly vůbec jednoduché. Roman v sicilské, Vinca v nepravidelném zahájení a Jarda v dámské gambitu bojovali o každé políčko . A já bojoval sám se sebou, protože soupeř tlačil a já čekal na chybu. Nakonec vše dobře dopadlo a vedli jsme 4:2 . Věřím, že Jarda Trávníček dnes dostal nový impuls .

Šaňák František

1879

0

-

1

1907

Prachař Mojmír

Dnes jsem kapitánovi držel palce. Připravil se na první tah Jf3 a soupeř zahrál e4 , po c5 zahrál f4. Moja si mě trochu postěžoval co mu to posílám za partie, ale za chvíli vidím, že stojí lépe dokonce se ziskem pěšce d. A tak kapitán dnes dřel do úmoru. Konec jsem neviděl, no snad mi ho pošle. Skvělé kapitáne - jsi bojovník.

Stodůlka Václav

1640

0

-

1

1662

Foltýn Karel

 

U Karla mě fascinuju jeho postavení pěšců. Tak nějak začali ve stylu anglické, Karel útočil svými střelci na postavení b6 a a7 . Při přechodu do koncovky měl nejprve jednoho a potom i druhého pěšce navíc. Je to příjemné odcházet a vědět, že tam je bod.

 

Na závěr bych chtěl poděkovat Standovi Volčíkovi , který i přes nepřízeň vývoje zápasu nás pohostil kávou, čajem a hlavně svým kamarádstvím.

 

SK Boršice C

 

ŠO TJ Zborovice A

Šaňák František

1879

0

-

1

1907

Prachař Mojmír

Frýbort Pavel

1846

½

-

½

1823

Nezdařil Miroslav

Volčík Stanislav st.

1797

0

-

1

2102

Firych Miroslav (H)

Růčka Pavel (H)

1711

0

-

1

1847

Krejčí Petr

Šebela Ladislav

1818

½

-

½

1841

Sas Roman

Ludvíček Josef

1833

½

-

½

1758

Žalčík Vincenc (H)

Hurdes Josef

1734

½

-

½

1814

Trávníček Jaroslav (H)

Stodůlka Václav

1640

0

-

1

1662

Foltýn Karel

 

2

:

6

 

 

Poslední zápas v tomto roce hrajeme 16. prosince doma s béčkem Postoupek, a pokud budeme v dnešní sestavě není čeho se bát.

Míra Nezdařil

—————

Zpět